Vtipy o rybkách

06.11.2013 16:49

 

1.
Jede Čech na dovolenou k moři, tam si v klidu rybaří, když tu z ničeho nic najednou chytí zlatou rybku.
Zlatá rybka povídá: "Když mě pustíš, tak ti splním dvě přání, já jsem totiž kouzelná zlatá rybka."
On je sice překvapen, proč jen dvě, když v každé pořádné pohádce a v každém slušném vtipu se zlatou rybkou se vždycky splňují přání tři. Ale nakonec se dohodnou na dvou přáních, a zlatá rybka povídá: "Tak si přej své první přání."
Čech se zadívá do zapadajícího slunce nad mořem a říká: "Tak já si teda přeju, aby to moře bylo plný piva."
"Staniž se," řekla zlatá rybka a moře bylo plné piva.
"A tvé druhé přání?" ptá se zlatá rybka.
Čech se opět zamyslí a říká: "Tak ještě tři lahváče na ráno!"

Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka

 

2.
Chytil rybář zlatou rybku a nahlas dumá: "Budeš na másle se šalvějí, trochu tymiánu..."
Rybka ho přeruší: "Když mě pustíš, splním ti tři přání!"
"Chtěl bych, abychom měli v parlamentu jen samé slušné, poctivé a inteligentní poslance."
Rybka se smutně podívá a zeptá se: "Říkal jsi na másle se šlavějí a tymiánem?"2.
Chytil rybář zlatou rybku a nahlas dumá: "Budeš na másle se šalvějí, trochu tymiánu..."
Rybka ho přeruší: "Když mě pustíš, splním ti tři přání!"
"Chtěl bych, abychom měli v parlamentu jen samé slušné, poctivé a inteligentní poslance."
Rybka se smutně podívá a zeptá se: "Říkal jsi na másle se šlavějí a tymiánem?"

Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka

 

3.
Zajíc s medvědem chytí zlatou rybku a ta jim splní každému tři přání. První přání si přeje medvěd: "Chci nádhernou medvědici."
Zajíc: "Chci najlepší a nejrychlejší motorku."
Medvěd: "Chci mít harém medvědic."
Zajíc: "Chci, aby moje motorka měla vždy plnou nádrž."
Medvěd: "Chci mít v každém doupěti harém medvědic."
Zajíc: "Chci, aby byl medvěd homosexuál."
Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka


4.
Bylo, nebylo. Jeden manželský pár šedesátiletých důchodců žil spolu spokojeně v chaloupce na břehu jezera, kde manžel často rybařil.
Jednoho dne se mu podařilo chytit zlatou rybku a na něj takto promluvila:
"Když mne pustíš zpátky do jezera, splním tobě, i tvé ženě po jednom přání."
Manželka si přála cestu kolem světa.
Zlatá rybka jen mávla ploutví a manželka najednou držela v ruce lístky na cestu kolem světa ...
Potom byl na řadě manžel... Zamyslel se chvíli a pak řekl:
"Já by sem chtěl ženu o 30 roků mladší."
Zlatá rybka opět mávla ploutví a... manželovi bylo 90 roků !!!
Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka

5.
Vyhodí moře na břeh zlatou rybku. Jde kolem dědeček a rybka na něj volá: "Když mě hodíš zpátky, splním ti tři přání."
Ale dědeček do ní kopne se slovy: "Já na tebe s*ru, já jsem kouzelnej dědeček."
Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka


6.
Chytá hipík ryby a chytne zlatou rybku, ta hned, že když ji pustí, splní mu tři přání, hipík ji pustí zpátky do vody a rybka, ať si tedy jako něco přeje, hipík se na ni podívá a říká: "Víš co? Ubal jointa, zahulíme, uvidíme..."
Rybka užmoulá jointa, podá ho hipíkovi a spolu ho vykouří.
"Tak druhé přání," naléhá rybka.
Hipík se na ni podívá a říká: "Víš co? Ubal jointa, zahulíme, uvidíme..."
Tak se situace opakuje, rybka smotá jointa, zahulej si a rybka opět, že už jen to poslední třetí přání.
Hipík chvíli přemýšlí, a pak říká: "Víš co? Ubal jointa, zahulíme, uvidíme..."
Tak se taky stane. Když dohulej, rybka se otočí a zmizí v hlubinách, hipík si zbalí svoje náčiní a jde domů.
Druhý den přjde hipík k řece, zlatá rybka vystrčí hlavu z vody ven a volá na hipíka: "Ani nenahazuj, už mám ubalíno..."
Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka


7.
Rodinka chytá u moře a chytne zlatou rybku.
Rybka praví: "Když mě pustíte, splním vám tři přání."
Rodinka začne přemýšlet a vtom syn povídá: "Já bych chtěl ježka."
Otec na to: "Do pí*i s ježkem!
Matka začne běhat po pláži, ruce v rozkroku a křičí: "Au, au, au, ježek z pí*i ven!"
Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka


8.
Ztroskotají tři chlapi na pustém ostrově a chytí zlatou rybku.
Zlatá rybka jim chce splnit tři přání.
První si přeje být doma, se svou manželkou a dětmi.
Druhý si také přeje být doma.
A třetí říká: "Co já tady tak sám? Tak ať se oba vrátí."
Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka


9.
Hraje jednou žena golf a zaletí jí míček kamsi do jezírka mezi stromy. Jde jej proto hledat, a uvidí zlatou rybku uvězněnou v síti.
Zlatá rybka povídá: "Když mě pustíš, splním ti tři přání. Ale je tu jedna podmínka, všechno, co si budeš přát, splním tvému manželovi 10x!"
Žena tedy zlatou rybku uvolní z pasti a povídá: "Souhlasím s tvými podmínkami."
Prvním přáním si tedy přeje být tou nejkrásnější ženou na světě.
A zlatá rybka jí povídá: "Jsi si tím přáním opravdu jistá? Tvůj manžel teď bude 10x hezčí než ty! A bude pro všechny ženy naprosto neodolatelný jako Adonis"
Žena na to: "To mi přece nevadí, bude mít oči jen pro mně, když budu tou nejkrásnější ženou na světě."
"Takže abrakadabra," povídá zlatá rybka a stane se.
Jako druhé přání povídá: "A teď chci být tou nejbohatší ženou na světě!"
Zlatá rybka povídá: "Ale to pak tvůj manžel bude 10x bohatší než jsi ty!"
Ale to mi nevadí, je to přece můj manžel, co je moje, je jeho, a co je jeho je moje," povídá žena.
"Takže abrakadabra," povídá zlatá rybka a stane se."A jaké je tvé třetí přání?" ptá se zlatá rybka.
"Chtěla bych mít lehčí infarkt." Povídá žena.
A jaképak z toho plyne ponaučení?
Ženy jsou velice chytré, nikdy si s nimi nezahrávejte!
Upozornění pro ženy: Zde, prosím, přestaňte číst, toto je konec vtipu, a krásně si užívejte pocitu vítězství.
Mužští čtenáři pokračují dále.
A její manžel dostal 10x lehčí infarkt než žena!
A jaképak z toho plyne ponaučení?
Ženy nejsou tak chytré, jak si myslí.
Nechme je v tom a radujme se ze života.

Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka

10.
Uloví černoch zlatou rybku. A rybka mu okamžitě začne slibovat za propuštění splnění tří přání.
Černoch dlouho nepřemýšlí a řekne:
"Tak za prvý chci bejt bílej,
za druhý chci bejt v balíku,
a za třetí chci aby mě ženský braly."
Rybka z něj udělala vložku.

Zdroj: https://vtipy.atropin.cz/1--vtipy--zlata-rybka